Opinia użytkownika: RoseLynn
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jestem klientką RTV EURO AGD od wielu lat. Jednak do tej pory robiłam u nich zakupy wyłącznie przez internet (płatność kartą i dostawa do domu przez kuriera bardzo ułatwiały mi życie). Kilka dni temu wybrałam się do C.H. Galaxy na drobne zakupy, przy okazji postanowiłam wstąpić do RTV EURO AGD. Okazało się , że to dość przestronny, bogaty w asortyment sklep. Produkty sa podzielone na sektory i działy. Ładnie wyeksponowane jest miejsce do uiszczania płatności, również ratalnej. Personelu do obsługi klientów jest tam wystarczająco. Nikt nie czeka dłużej niż kilkanaście sekund na podejście pracownika sklepu. Pracownicy sa mili, uprzejmie i fachowo odpowiadają na każde, nawet najbardziej błache pytanie. Często, np. przy zakupie sprzętu elektronicznego, można uzyskać szybki kurs obsługi. To bardzo miłe, gdy klient nie jest traktowany jak problem czy zawracanie głowy. Na pewno jeszcze nie raz tam wrócę.