Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W związku z przejęciem przez Getin Bank mojego dotychczasowego banku, postanowiłem odwiedzić placówkę na Warszawskiej aby zamknąć mój rachunek bankowy. Gdy wszedłem do oddziału nie wiedziałem gdzie mam się w ogóle udać. Nie było żadnej informacji gdzie są obsługiwani dotychczasowi klienci przejętego banku. Gdy już udało mi się znaleźć stanowiska obsługi stanąłem jak wryty. Były trzy stanowiska do obsługi. Z czego pracowała tylko jedna osoba. Dwie pozostałe w ogóle nie były zainteresowane tym, że oprócz mnie w kolejce stał jeszcze jeden klient. Czekałem tam 40 minut. Przez ten czas poznałem sytuację rodzinną klientów wnioskujących o produkt kredytowy, gdyż doradca prowadził tak głośno rozmowę telefoniczną podając wszystkie dane osobowe, że każdy w banku wiedział o czym rozmawia. Inni pracownicy prowadzili pomiędzy sobą prywatne rozmowy, a czasami pogawędki w języku angielskim, jako dowód, że pracownik uczęszcza do colegium językowego. Po 40 minutach wyszedłem zniesmaczony. Nikt się mną nie zainteresował, nikt nie podszedł i nie zaproponował pomocy. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu, zero kultury osobistej.