Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Fenix
Treść opinii: Wybrałem się z małżonką na kolację do restauracji Fenix w Katowicach. Zajętych było kilka stolików, a na sali był tylko jeden kelner. Bardzo szybko Nas zauważył jak usiedliśmy przy stoliku, bo kelner już stał koło nas z kartami i sztućcami. Na tym dobre wrażenie się zakończyło. Zdziwiło mnie, że na złożenie zamówienia musieliśmy czekać około 15 minut, aż kelner do nas podejdzie. Przyjął od nas zamówienie i zniknął. Pojawił się po kolejny kwadransie serwując napoje. Od tamtego momentu na podanie posiłku czekaliśmy około 45 minut. Z kuchni dobiegały Nas tylko głosy, że czegoś ciągle im brakuje do zrealizowania zamówień. Kiedy otrzymaliśmy zamawiane przez nas dania, odechciało nam się jeść. Małżonka dostała niedopieczone mięso, a ja zimne danie. Ale że byliśmy głodni postanowiliśmy skonsumować nasze dania i jak najszybciej opuścić ten lokal.