Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Cafe Molus
Treść opinii: Ponownie zagościłam w Cafe Molus w trakcie akcji "Toruń za pół ceny". Nie mogłam się oprzeć kurczakowi ze szpinakiem. W trzecim dniu akcji, w niedzielne popołudnie, ilość osób chcących skorzystać z tańszych dań była bardzo duża. Od razu zostaliśmy poinformowani, że czas oczekiwania na dania wyniesie około godziny. Pogoda była piękna, więc postanowiliśmy wraz ze znajomymi rozgościć się w ogródku. Dodatkowo zostały dostawione stoliki, by obsłużyć wszystkich gości. Obsługa kelnerska nie na najwyższym poziomie. Kelner nie upewnił się, że wszystko dobrze zapisał czy zrozumiał, choć zamówienie składało 6 osób i zaliczył małą pomyłkę. Trochę w chaosie robione było zamówienie, ale na moją prośbę, by kelner powiedział co zapisał, nie dostałam odpowiedzi. Ponieważ trzeba było długo czekać na dania gorące, więc zamówiliśmy napoje i desery, które miały nam umilić czekanie na danie główne. Na ich podanie trzeba było czekać około 30 minut. Spędziliśmy w lokalu około 3 godzin. Dania były bardzo smaczne. Wszyscy byli zadowoleni, pomimo długiego oczekiwania, o którym byliśmy uprzedzeni. Taką dużą liczbę klientów obsługiwało tylko 2 kelnerów, którzy ewidentnie byli przeciążeni. Lokal sprostał akcji "Toruń za pół ceny". Wszystkie oferowane za pół ceny dania były dostępne. Brawo!!!