Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Dziś po raz kolejny robiłem codzienne zakupy w supermarkecie Lewiatan w Ełku. Dodatkowo w czasie wczorajszych zakupów poprosiłem o wystawienie faktury, którą miałem odebrać dzisiaj. Sama konieczność oczekiwania na fakturę na drugi dzień było już uciążliwe. Dodatkowo okazało się, że dziś rano faktura nie była gotowa, a kasjerka odeszła od kasy, by sprawdzić dlaczego. Dodam, że oprócz mnie w kolejce znajdowało się jeszcze kilku klientów, a żadna inna kasa nie była czynna. Po kilku minutach kasjerka wróciła bez faktury i po przeprosinach obiecała, że będzie gotowa jak przyjdę następnym razem. Widać przy tym było zdenerwowanie (na mnie czy na kasjerkę?) pozostałych klientów. Poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia. Na plus można natomiast zaliczyć szeroki asortyment towarów, ich dostępność i względny porządek w sklepie. Sklep dobry do codziennych zakupów, przed budynkiem duży parking. Jak na sklep osiedlowy jest jednak zbyt późno otwierany (w dni powszednie od 7:00). Dodatkowo w ofercie jest pieczywo z własnego wypieku oraz grill, gdzie nabyć można gotowy posiłek na ciepło.