Opinia użytkownika: SzalonaŻyrafa
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Jakość obsługi pracowników infolinii pozostawia bardzo wiele do życzenia, a miało być tak pięknie... 1)w czwartek 22.09.2011 zastanawiałam się nad instalacją usług UPC, w celu wyjaśnienia niejasności zadzwoniłam na infolinię. Pani odpowiedziała na moje pytania i zapytała o decyzję. Powiedziałam, że muszę przemyśleć sprawę. Pani zapytała o dogodny termin kontaktu. 2) Piątek w wyznaczonym przeze mnie czasie pani zadzwoniła. Decyzja pozytywna. Pani podała termin instalacji: poniedziałek w godz. 9.00-11.00. 3) Poniedziałek 9.00-11.00 instalatora nie ma. 4) Poniedziałek godz.12.00 dzwonię do UPC, a tam że instalacja jest wyznaczona na wtorek 17.00-19.00!! Ja: przecież nie tak się umawialiśmy, że przecież rozmowa była nagrywana to mogą sobie sprawdzić. Pan: ale nic nie może zrobić, instalatora mi teraz nie wyśle, może mnie ewentualnie połączyć z pracowniczką, która mnie w piątek obsługiwała. Pani ma zajętą linię, ma oddzwonić za kilka minut. 5)Pani oddzania. Mówię co się dzieje? Dlaczego zmieniono godz.instalacji? Dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował? Pani: nie mogliśmy się do Pani dodzwonić. Ja: nie miałam żadnego nieodebranego połączenia, maila też nie. Pani: ale nie dało się dodzwonić! Ja: dziwne, że w piątek i dzisiaj się dało! Pani:instalacja będzie jutro w godz.11.00-13.00. Zakończyliśmy rozmowę. 6)Oddzwaniam do UPC proszę o przesunięcie instalacji na godz.17.00-19.00. Pytam,czy napewno tak będzie? Odpowiedź: tak zmieniono godzinę instalacji. 7)Wtorek godz. 11.00 dzwonek do drzwi, a w drzwiach technik UPC!!! Dobrze, że jakimś cudem mąż był w domu. Usługa szczęśliwie zainstalowana. Mam nadzieję, że produkty UPC będą więcej warte niż jakość usługi pracowników infolinii. PS.O tym,że telefon stacjonarny i internet bezprzewodowy uaktywni się dopiero za kilka dni dowiedziałam się dopiero od technika. Ciekawe, czy opłata za te usługi też będzie policzona od momentu faktycznej aktywacji???