Opinia użytkownika: RoseLynn
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Z powodu zablokowanego telefonu (kilka razy wyłączył się i włączył w torebce i konieczne było podanie kodu PUK, którego nie znałam), zmuszona byłam udac się do punktu Orange w celu uzyskania pomocy. Pierwszy punkt Orange, jaki przyszedł mi do głowy znajdował się w Galaxy. Okazało się jednak, że pan tam pracujący nie jest w stanie mi pomóc ponieważ, jka to określił sa tylko ‘punktem partnerskim’, co oznacza, że mogą sprzedać mi telefon, ale już odblokowac go nie mogą. Poradził, abym udała się do Orange przy ul. Wyzwolenia, gdzie na pewno mi pomogą. Znałam ten oddział z opowiadań znajomych, jka niemiło traktowani sa tam klienci, jak trudno jest cokolwiek załatwić… Prwda okazała się zupełnie inna. Pani przemiła bez zbędnych pytań odblokowała mi telefon. Cała wizyta trwała może 30 sekund. Zdążyłam zauważyć, że salon jest bardzo przestronny, utrzymany w ciepłych barwach, produkty sa ładnie wyeksponowane a obsługa klienta rewelacyjnie rozwiązana (istnieje kącik do zabawy dla dzieci, gdzie maluch mogą malować na tablicy, bawić się klockami, oglądać książeczki).