Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jako niezadowolona Klientka mbanku chciałam zrezygnować z kolejnego produktu tego banku i okazało się że po raz kolejny bank bardzo skutecznie mi to utrudnia. Sprawdziłam na stronie jaki dokument powinnam wypełnić celem wypowiedzenia umowy po czym okazało się że muszę skonsultować się z pracownikiem mbanku który dokument z naniesionymi moimi danymi prześle mi emailem ponieważ druk dostępny online jest tylko wzorem którego ręcznie nie można wypełnić. Poniżej tej informacji znalazłam informację że mogę wybrać formę kontaktu z pracownikiem banku i może to być telefon email lub chat. Sugerując się informacją na stronie dotyczących tego że pracownik musi mi przesłać wzór emailem wybrałam kontakt emailowy. Wysłałam wiadomość z prośbą o przesłanie stosownego druku po czy po kilku godzinach uzyskałam odpowiedź że w celu zamówienia druku zobowiązana jestem skontaktować się z pracownikiem telefonicznie...... bez komentarza