Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DUKA
Treść opinii: Po skonsumowaniu przepysznego ciastka poszłam w kierunku sklepu zoologicznego zachodząc po drodze do sklepu DUKA celem zakupu dzbanka do soku, ponieważ mój ulubiony z IKEA który służył mi 3 lata został rozbity przy okazji ostatniego remontu. Weszłam do sklepu po dokładnym obejrzeniu ekspozycji widocznej z zewnątrz przez nieskazitelnie czyste szyby witryn sklepowych. Pozostałe elementy związane z porządkiem w sklepie również były bez zastrzeżeń - brak kurzu, brak zacieków i porządek na półkach. Wszystko dostępne w zasięgu ręki i brak luk towarowych. W związku z tym, iż nie miałam czasu na oglądanie całego asortymentu który był bardzo szeroki i zatowarowanie w sklepie było imponujące postanowiłam skorzystać od razu z pomocy sprzedawcy w związku z czym podeszłam do niego z prośbą o pomoc. Sprzedawca rozmawiał przez telefon komórkowy ale moja obecność nie wprawiła go w zakłopotanie ani też nie zdenerwowała po prostu naturalnie zakończył od razu rozmowę przepraszając rozmówcę po czym przeprosił mnie i zapytał w czym może pomóc mówiąc że teraz jest oczywiście do mojej dyspozycji. Szybko po podpowiedziach sprzedawcy wybrałam jeden z dostępnych dzbanków spakowałam go zapłaciłam i pożegnałam się. Sprzedawca poza tym że doskonale znał dostępną ofertę to był bardzo miły kompetentny i znał się na rzeczy jeśli chodzi o umiejętności sprzedażowe.