Opinia użytkownika: Gunia
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Dzień wcześniej zakupiłam w sklepie Jysk 4 firanki do mieszkania. Dopiero po rozpakowaniu w domu towaru okazało się, iż dwie z czterech firan posiadały wady - m.in.: małe dziurki, zaciągnięcia, fabrycznie ubrudzony materiał. W sklepie bez problemu obsługa przyjęła reklamacje oraz pozwoliła sprawdzić przy nich nowe wybrane firanki. Obsługa sympatyczna. W sklepie czysto. Towar - zależy niektóry poukładany, inny porozrzucany, zdarzało się, że leżał również na podłodze. Na sali sprzedaży nie sposób było uświadczyć kogokolwiek z obsługi. Klienci są zdani sami na siebie. Niektóre produkty nie mają ceny - np: przy pościeli eksponowanej na łóżku (obok był kosz z pościelą bez ceny), przy zasłonach koloru pomarańczowego etykieta z napisem firany fioletowe w cenie XXzł - czy ktoś kto oznacza ceny w ogóle patrzy na towar? Wątpię. Przy kasie również trzeba swoje odstać.