Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W dniu 07/09/2011 o godzinie 18:10 pojawiłam się w punkcie zdawczym w firmie DPD. Wejście jak i widoczne pomieszczenia były czyste. DPD to firma dobrze wywiązująca się ze swoich zadań. Przesyłki są dostarczane na czas. Konkurencyjna cena w stosunki do jakości. Korzystam z ich usług od około roku. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie najsłabsze ogniwo. Powitała mnie bowiem nadąsana pracownica biurowa, która pretensjonalnym tonem oznajmiła, że przesyłki osobiście należy dostarczać do godziny 18:00. Pomimo moich tłumaczeń iż zaoszczędzam ich benzynę i pieniądze które zapłaciliby za pracę kuriera, a którą wykonuję za niego dostarczając sama przesyłkę, pani nie zmieniła swojego stanowiska i nastawienia. Poprzez wysoką ladę widoczny był bałagan na stanowisku pracy, a w długopisie położonym na jej blacie skończył się tusz. Tu gdzie kończy się cały proces obsługi klienta, spotyka go największe zaskoczenie i rozczarowanie. Pozostał niesmak i wzywanie kuriera po odbiór przesyłki, bo po co się narażać. Osobistych wizyt w tym punkcie nie polecam.