Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Moje dziecko latem " zakręciło" dziadkiem i stało się szczęśliwym posiadaczem nowego aparatu telefonicznego w sieci której chciał czyli w Play. Telefon zastał zakupiony za jakieś ok. 30 zł ze zobowiązaniem 40 doładowań w kwocie 30 zł każde. termin doładowania był na 3 wrzesień. Nie bardzo orientując się który toi plan taryfowy ma moje dziecko spanikowałam nieco czy aby dobrze doładuje. Oczywiście w piątek wieczorem ruszenie się z domu było ostatnią rzeczą na jaką miałam ochotę. Przypomniało mi się, ze powinna być umowa, odnalazłam i przeczytałam. Weszłam na stronę operatora aby doładować ze strony, ale przez chwilę poczułam niepewność który to plan taryfowy. Zadzwoniłam na podany nr infolini. I tu wielkie brawa ponieważ nie czekałam więcej niż 15 sekund na połączenie z konsultantem. Co więcej konsultant wysłuchał mojego pytania i odrazu udzielił jasnej odpowiedzi, która rozwiązała mój problem. Dawno się nie spotkałam z tym aby konsultant jakieś infolii uważnie słuchał i udzielił konkretnej odpowiedzi na zadane pytanie. Z zasady jest to dużo gadania na tematy poboczne.