Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Dzisiaj drugi raz wszedłem do sklepu RESERVED w Galerii handlowej CUPRUM ARENA. Wziąłem z regału kaszkiet, przymierzany podczas pierwszej wizyty i podszedłem do kasy. Akurat byłem jedynym klientem przy kasie. Pokazałem kaszkiet kasjerce, wskazując na niesymetryczny daszek. Powiedziałem, że chciałbym kupić ten kaszkiet, ale w obniżonej cenie ze względu na widoczny feler. Kasjerka obejrzała kaszkiet i z obrażoną miną odrzekła: "ja nie widzę żadnego feleru w tym kaszkiecie" Po chwili namysłu dodała: " u nas towar z usterką sprzedajemy z upustem, kilku procent ceny. W każdym przypadku o obniżce ceny decyduje kierowniczka" . Wobec tego poprosiłem o rozmowę z kierowniczką. Po chwili zjawiła się pani kierownik sklepu. Po przywitaniu, przedstawiłem moją propozycję, zakupu kaszkietu w niższej cenie.. Kierowniczka obejrzała kaszkiet. Od razu przyznała, że daszek jest niesymetrycznie przyszyty i zaoferowała zniżkę w wysokości 15% ceny. Gdy powiedziałem, że oczekiwałem 20%, odpowiedziała: " mogę obniżyć cenę maksymalnie tylko do 15%". Przystałem na ofertę kupiłem kaszkiet. Przez cały czas mojej rozmowy z kierowniczką sklepu, stojąca tuż obok kasjerka, miała wyraźny, nieskrywany grymas niezadowolenia i rozczarowania na twarzy. Kierowniczka sklepu okazała wysoki profesjonalizm i klasę - personel powinien się na takich zachowaniach wzorować.