Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Taka promocja, jaką zaoferował Polo Market, zaskoczyła mnie mile ale dopiero przy kasie. Wstąpiłam tu po kawę w drodze do pracy, po przejściu bramki ustawiony spory pakiet kawy Jacobs (zielone opakowanie), cena 18,88 zł/opakowanie 500 g, pomyślała, że dobrze trafiłam, wzięłam paczkę i udałam się do kasy. Klientka przede mną też miała taką kawę i oprócz ceny promocyjnej usłyszałam jak obsługująca pracownica informuje, że do tej kawy każdy klient otrzymuje jeszcze bon na zakupy o wartości 5,00 zł do realizacji w tym sklepie. Nie chciało mi się wierzyć, bo odliczając od ceny promocyjnej bon, znaczyłoby, że cena tej kawy to raptem jakby 13,88 zł. Gdy skasowane zostały zakupy mojej poprzedniczki, upewniłam się co do moich przypuszczeń, no i faktycznie, kasjerka Violetta potwierdziła ten fakt. Ponieważ za mną nie było klientów poprosiłam aby zaczekała, pójdę po jeszcze jedno opakowanie. Gdy wróciłam z drugą paczką kawy, pracownica poinformowała mnie z uśmiechem, że skasuje je oddzielnie bo bon przysługuje do kawy ale nie na tym samym paragonie. Jak powiedziała, tak zrobiła, otrzymałam 2 bony po 5,00 zł każdy. Niby nic, ale jednak, mała rzecz a cieszy. Z rana taka drobna, miła niespodzianka. Kartą zapłacić też można, to powinna być normalność we wszystkich placówkach. W sklepie porządek, przynajmniej w obszarze na którym się poruszałam, przemknęłam niczym „przeciąg” między pólkami i niczego nie strąciłam. Na zakończenie wizyty pracownica z uśmiechem życzyła „miłego dnia”. To całkiem fajne usłyszeć z rana od obcej osoby takie słowa. To przyciąga klientów.