Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Od dłuższego czasu jestem klientem Alior Banku. Postanowiłem opisać system bankowości internetowej związany z moim kontem, gdyż zasługuje on na pochwałę. Nie bez powodu z resztą bank zajmuje najwyższe miejsca w rankingu banków internetowych Newsweeka. Logowanie nie sprawia żadnych trudności, mimo podejmowanych środków bezpieczeństwa. Użytkownik po zalogowaniu ma przed sobą przejrzysty i bardzo czytelny interfejs. Żadne informacje czy usługi nie są celowo ukrywane. Klient jest na bieżąco informowany o zmianach zachodzących w banku i o promocjach. Informacje pojawiają się w okienku w panelu bocznym, co dodatkowo ułatwia dostęp. Na pulpicie głównym dostępne są informacje o rachunkach, lokatach, kartach kredytowych oraz rachunkach maklerskich prowadzonych przez klienta. Głównym zamierzeniem twórców było zminimalizowanie konieczności załatwiania spraw w oddziałach banku, na rzecz konta internetowego. Wszystkie operacje finalizowane są poprzez wpisanie kodu wysyłanego przez bank na telefon komórkowy klienta, co eliminuje konieczność zdrapywania kodów ze specjalnych kartek, jak ma to miejsce w innych bankach. Jest to o wiele wygodniejsza forma, ponieważ znika problem ewentualnego zgubienia takiej kartki.