Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wraz z rodzicami udałem się do banku. Rodzice poprosili mnie o pomoc przy założeniu mocno reklamowanego przez bank konta osobistego oraz jednocześnie konta internetowego. Atmosfera w banku wydała się sprzyjająca tego typu spotkaniom. Przy czterech "okienkach" przebywało 3 kasjerów w tym jeden zajęty i nie zainteresowany obsługą Klienta. Po kilku minutach czekania w kolejce zadeklarowaliśmy pracownikowi chęć założenia konkretnego typu konta wraz z kontem internetowym. Pracownik był bardzo miły a cała czynność przebiegła dość szybko. Niestety pracownik nie opowiedział o zaletach zarówno konta oraz konta internetowego. O wszystkie szczegóły należało pytać. Pracownik używał zwrotów grzecznościowych, przywitał oraz podziękował wraz z pożegnaniem. Zaprosił do kolejnej wizyty w banku.