Opinia użytkownika: Błażej_72
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu dzisiejszym postanowiłem zrobić zakupy w sklepie Lidl mieszczącym się przy ulicy Kazimierza Puławskiego 3 w Ostródzie. Zaparkowałem samochód na środku parkingu dzięki czemu mogłem zobaczyć czy jest porządek oraz czy są ustawione koszyki ma swoim miejscu. Po krótkiej obserwacji stwierdziłem że wszystko jest w jak najlepszym porządku i udałem się na zakupy. Poszedłem na dział warzyw. Jedna Pani wykładała towar na półki. Robiła to starannie dbając o to aby towar był równo ułożony. Następnie udałem się na dział z nabiałem. Tu również nie miałem żadnych zastrzeżeń. Każdy towar był opisany wraz z ceną, która znajdowała się przy odpowiednim produkcie. Czystość wewnątrz sklepu nie budziła zastrzeżeń. Po wybraniu potrzebnych produktów udałem się do kasy. Były otwarte 3 kasy (najczęściej jest tylko jedna ). Stanąłem do najkrótszej kolejki gdzie byłą jedna osoba. Kasjerka przywitała mnie z uśmiechem na twarzy po czym przystąpiła niezwłocznie do zeskanowania moich produktów. Po zeskanowaniu produktów wymieniła kwotę do zapłaty. Razem z reszta, która została prawidłowo wydana otrzymałem paragon. Na koniec zostałem pożegnany i zaproszony do ponownych odwiedzin. Całą wizytę oceniam bardzo dobrze. Podłoga była czysta, personel czysto i schludnie ubrany w uniform firmowy.