Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Greg101

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Witam! Chciałbym przedstawić aktualny stan "wojny" prowadzonej przeze mnie z jednym z największych operatorów telefonii komórkowej, T-Mobile. Jestem administratorem i opiekunem 90-letniej Haliny K. mojej Tesciowej, której telefon spełnia podstawowe funkcje bezpieczeństwa i łączności z rodziną. Aparat jest bardzo prosty i łatwy w obsłudze i do momentu podpisania nowej umowy, aneks z 19/08/2011 świetnie spełniał oczekiwane zadania. Tak jak nikt nie mógł tego przewidzieć, regulamin nowej umowy pisany bardzo drobnym drukiem, wprowadził jakieś "nowości" wpływające na wysokość rachunków abonamentowych. Pomimo moich zastrzeżeń, wprowadzono "granie na czekanie" następnie Internet. Oprotestowanie z mojego zalogowania jako administratora, pomogło i te dwie usługi zniknęły. Aktualnie zaczęły pojawiać się sms-y i mms-y. Zastrzeżenie o blokadzie sms-ów nie poskutkowało i nadal atrakcyjne oferty jasnowidzów, wróżek i konkursów przychodzą na ten telefon w formie wiadomości tekstowych. Sygnał wiadomości o godz. 7:52 w sobotę nawet dla aktywnych zawodowo nie jest mile widziany. Moje codzienne przeglądanie połączeń /lista usług i usług aktywnych/ w telefonie Teściowej, chroni jej kieszeń przed nadmiernymi, wyższymi rachunkami. Korespondencja pisemna i elektroniczna z PTC T-MOBILE, niestety trafia chyba do nieodpowiedzialnych osób i po niedzielnej wiadomości o 8 fotografiach /MMS/ możliwych do odebrania za odpłatnością, postanowiłem skierować sprawę do Urzędu Kontroli Elektronicznej oraz do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Przedstawiciele BOA T-MOBILE twierdzą, że sms-y można blokować wysyłając protesty za każdym razem do firmy nadającego wiadomości. Totalną bzdurą jest przysyłanie do 90-letniej kobiety informacji o treści "dlaczego jeszcze nie odebrałeś nagrody 100000 PLN"?. Wiadomości takie przesyłane są w formie sms-ów premium pomimo blokady żądanej przeze mnie. Odnoszę wrażenie, że pracownicy BOA operatora mają za słabe umiejętności obsługi klienta i nie chcą się do tych braków przyznać. Dodatkowo wyjaśniam, wszystkie funkcje nie zamawiane w abonamencie są zablokowane na stronie konfiguracji telefonu. z pozdrowieniem Greg 101 Grzegorz T Warszawa