Opinia użytkownika: Magdalena_2099
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Kilka dni temu wybrałam się do Tesco, by kupić pokrowce samocodowe. Niestety okazało się, że nie pasują więc dzisiaj udałam się do sklepu, by je zwrócić.Podeszłam do stoiska reklamacyjnego, gdzie przywitała mnie uśmiechnięta pani i zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam jej cel mojej wizyty. Kasjerka przyjmując zwrot poprosiła o chwilę cierpliwości i poinformowała mnie, że w tej chwilii zastępuje koleżankę, króra jest na przerwie i nigdy wcześniej zwrotów nie przyjmowała. W związku z tym zaproponowałam, że przyjdę za 20 minut, a w tym czasie zrobię zakupy. Sprzedawczyni odpowiedziała, że kiedyś musi być pierwszy raz i przyjęła zwrot ze ściągą w ręku. Udało sej się za pierwszym razem, bez żdnych pomyłek. Pani obsłużyła mnie szybko i profesjonalnie. Otoczenie wokół sklepu było czyste. Na ladach i stanowiskach kasowych nie było papierków, paragonów, ani innych śmieci. Kasjerka ubrana była w strój służbowy, wyglądała schludnie i elegancko.