Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: empik

Treść opinii: Najedzona i troszkę zregenerowana po obiadokolacji byłam gotowa by ruszyć na dalszy podbój sklepów w poszukiwaniu nowości. Wstając od stolika przypomniałam sobie, że jeden z moich kuzynów ma w tym tygodniu urodziny i że chciałam wysłać mu kartkę ponieważ mieszka w innym mieście oddalonym kilkaset kilometrów od mojego rodzinnego Szczecina. W tym samym momencie zdałam sobie sprawę że skoro jestem w Galaxy to przecież mogę kupić kartkę w Empiku i przy okazji uzupełnić zapasy o nowości w babskich gazetach. Tak też zrobiłam. Podążając do Empiku zastanawiałam się jakie gazety chciałabym kupić. Wchodząc do sklepu obejrzałam czystość podłogi i czy produkty na ekspozycji przy wejściu zostały starannie poukładane. Nie miałam zastrzeżeń wszystko było w porządku. Zanim doszłam do ściany z kartkami kilkakrotnie zatrzymałam się w wielu miejscach oglądając promowane pozycje. Wszystkie elementy były niezakurzone i idealnie równo poukładane. Przez chwilę nawet zastanawiałam się jak to jest możliwe żeby przy takiej ilości Klientów utrzymać na półkach tak niesamowity porządek. Jakoś im się to udaje ale jak szczerze przyznam że nie mam pojęcia. Wybrałam kartkę, przy okazji kupiłam kilka gazet. W znalezieniu jednej pomogła jedna z pracownic ubrana schludnie w firmową koszulkę z identyfikatorem. Byłą bardzo miła i bardzo dobrze orientowała się gdzie znajdują się poszczególne pozycje. Przy stanowiskach kasowych standardowo była duża kolejka ale można powiedzieć że również standardowo uruchomiono wszystkie stanowiska kasowe celem maksymalnego udrożnienia tego wąskiego gardła. Udane zakupy.