Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: W poszukiwaniu nowych jesiennych elementów swojej garderoby zachęcona ciekawymi elementami kolekcji widocznej na wystawie wstąpiłam do Reserved. Asortyment w sklepie był ogromny. Nowa kolekcja składała się z niemalże kilkuset elementów, wszystkie dostępne w pełnej rozmiarówce. Dodatkowo atutem był to że dzięki ogromnej przestrzeni w sklepie wszystkie elementy był łatwo dostępne dla każdego Klienta i pomimo tłumów w sklepie nie było trudności z obejrzeniem czegokolwiek. Co więcej dzięki dużemu zapleczu z szatniami tam również nie było kolejek. Małe korki tworzyły się przy stanowisku kasowym ale pracownicy uwijali się ekspresowo i bardzo sprawnie szła im obsługa co spowodowało, iż korki szybko rozładowano. Porządek w sklepie nie budził zastrzeżeń. Delikatne zabrudzenia podłogi nie był problemem zwłaszcza że aura była nie najszczęśliwsza natomiast chaos panujący na podestach i wieszakach przyprawiał mnie o ból głowy. Pracownicy albo nie mieli czasu albo za nic sobie mieli fakt iż Klienci robią bałagan na terenie sklepu i od czasu do czasu należałoby uporządkować towar. Doprowadziło to do tego że sklep przypominał sklep z odzieżą używaną. Dodatkowo bardzo zawiodłam się kiedy poprosiłam pracownika ubranego w prywatny strój posiadającego identyfikator o pomoc w znalezieniu innego koloru bluzki która bardzo mi się podobała i otrzymałam odpowiedź iż dany pracownik nie wie gdzie szukać i przeprasza nie ale nie ma czasu i poszedł. Podchodząc do innego pracownika w wygniecionej koszulce miałam nadzieję że przynajmniej tym razem mnie nie spotka to co przed momentem ale niestety zawiodłam się ponieważ i ten pracownik mnie odesłał z kwitkiem mówiąc żebym zapytała kogoś innego bo on nie ma czasu. Doszłam do wniosku, że skoro w tym sklepie są ważniejsze sprawy niż Klienci to nie powinnam chyba przeszkadzać i opuściłam to miejsce.