Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: W piątek wybrałam się z mamą na zakupy odzieżowe do Galerii Orkana w Lublinie. Przed galerią znajduje się duży parking i nie mieliśmy problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego. Weszłyśmy do sklepu Carry. Mama upatrzyła sobie spódnice w gazecie Avanti i chciała ja zmierzyć. Weszłyśmy do sklepu i zostałyśmy przywitane przez panie ekspedientki. Poszłyśmy szukać tej spódnicy i przy okazji oglądałyśmy rożne inne ubrania. Znalazłyśmy tą spódnice i mama poszła ją zmierzyć. W przymierzalni panował bałagan. Na dywanikach leżały plastikowe elementy wieszaków. Spódnica okazała się fajna aczkolwiek nie wyglądała dobrze na mojej mamie. Zwróciłam uwagę, ze panie chodziły po sklepie i witały się z klientami po cym znikały. W pewnym momencie gdy poszłam szukać innego rozmiaru na sklepie nie było żadnego pracownika. Byłam trochę zawiedziona tymi zakupami w Carry a niestety nie zdarza mi się to pierwszy raz ze taka obsługa jest w tym sklepie. Bo identyczna sytuacje miałam w Plazie w Lublinie i w Krakowie w Galerii Kazimierz.