Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BEST
Treść opinii: Przechodząc obok sklepu BEST i mając dodatkowo na uwadze to że otrzymałam zaproszenie na wesele w październiku i właściwie nie mam się jak zwykle w co ubrać postanowiłam zajrzeć do środka celem zapoznania się z ofertą. Wchodząc do sklepu zwróciłam uwagę na kreacje umieszczone w witrynie sklepu, które były bardzo ładne jednakże jak dla mnie odrobinę przerysowane - tzn. zbyt balowe. Potrzebowałam raczej czegoś skromnego, bo nie lubię być ubrana w zbyt dużą ilość falbanek i innych ornamentów. Oglądając wystawę na witrynie zwróciłam przy okazji uwagę na stan witryny, który nie wzbudził moich zastrzeżeń - szyby były czyste, na podłodze brak śladów zaniedbania. Wewnątrz sklepu spora przestrzeń wypełniona ogromną ilością ubrań wiszących na wieszakach. Pierwsze wrażenie jakie odniosłam to niesamowity chaos. Każda sukienka w innym kolorze i wszystkie wymieszane wiszące w różnych miejscach. Bardzo trudno mi było zidentyfikować według jakiego klucza kreacje były umieszczane akurat w danym miejscu, mam wrażenie że był to sytuacje czysto losowe. Porażona multikolorami które raziły w oczy przeszłam dalej w głąb sklepu licząc na to, że wewnątrz będzie większy porządek na wieszakach. Niestety w całym sklepie panował niesamowity chaos - sukienki w tym samym modelu wisiały w różnych miejscach, bardzo trudno było znaleźć w związku z tym właściwy rozmiar, co gorsza często dany model był dostępny tylko w jednym rozmiarze. Będąc w sklepie ponad 10 minut nie zasłużyłam prawdopodobnie na zainteresowanie ze strony personelu, który ubrany w sportowe niepasujące do asortymentu sklepowego stroje i pozbawiony identyfikatorów a tym samym trudny do zlokalizowania prowadził konwersację w okolicach stanowiska kasowego absolutnie nie wykazując zainteresowania Klientami. Na moje pytanie o dostępność rozmiaru danej sukienki usłyszałam odpowiedź, że jak nie widać to nie ma. Pomimo panującej w sklepie czystości i wyraźnej dbałości personelu o porządek to niestety wystrój był tak chaotyczny, że sprawiał wrażenie bałaganu. Dodatkowo chaos na wieszakach często wprowadzał Klienta w błąd bo tymbardziej bez pomocy obsługi trudno było cokolwiek znaleźć.