Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Dwa dni po poprzedniej wizycie w C&A w Silesia City Center w Katowicach znowu wybrałam się do tego sklepu w celu oddania jednej z zakupionych poprzednio rzeczy. Przy kasie odczekałam w kolejce, ale okazało się, że muszę czekać jeszcze chwilę, bo zwroty realizowane są tylko przy jednej, innej kasie. Sama transakcja zwrotu została przeprowadzana szybko i sprawnie. Jednak panie w kasie nie siliły się zbytnio na uprzejmości i okazanie zaangażowania, grzecznościowe regułki mówiły zupełnie obojętnie i bez cienia uśmiechu na twarzy. Postanowiłam jeszcze rozejrzeć się po sklepie. Znalazłam sweterek dla synka, który bardzo mi się spodobał, więc wróciłam znowu do kasy. W tym sklepie są dwie kasy. Czynna była tylko jedna i obsługiwała w niej tylko jedna osoba – jako że było to sobotnie przedpołudnie, to błyskawicznie zrobiła się spora kolejka – przede mną czekało już 9 osób. Na szczęście po chwili pojawiła się druga kasjerka, ale za mną też już zdążył się ustawić spory rządek. Wydaje mi się, że wiedząc jak duży ruch klientów jest w soboty, sklep powinien być lepiej przygotowany do ich obsługi i powinny być cały czas czynne dwie kasy. Jedyny plus to taki, że pani która akurat mnie kasowała, zagadnęła do mojego marudzącego w wózku dziecka (marudzącego dlatego, że nudziło mu się czekanie w tej kolejce). Poza tym, wyrobiłam sobie zdanie o tym sklepie już na dobre – dobry stosunek ceny do jakości towaru, jakiejkolwiek jakości obsługi natomiast w ogóle brak.