Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Przeglądając paragony w portfelu zauważyłam dzisiaj rano, że gazeta "Hanna Montana", którą kupiłam córce kilka dni temu nie kosztowała 9,99 - tak jak to było nadrukowane na opakowaniu gazety, ale aż 14,90! Pomyślałam więc - masz za swoje, że nie sprawdziłaś paragonu zaraz przy kasie. Kto mi uzna reklamację po kilku dniach? Pewnie już dawno obsługa sklepu zorientowała się i poprawiła błąd wprowadzonej źle ceny... Postanowiłam jednak spróbować zgłosić reklamację. Nie znalazłam w sklepie jakiegoś odrębnego stanowiska do obsługi klienta. Podeszłam więc do pierwszej kasy i stanęłam w kolejce. Kiedy przyszła moja kolej poprosiłam kasjerkę o sprawdzenie ceny gazety - zeskanowała kod paskowy i okazało się, że gazeta wciąż sprzedawana jest w błędnej (zawyżonej) cenie 14,90! Okazałam się więc paragonem zakupu z dnia 21.09.2011 i poprosiłam o zwrot różnicy między zapłaconą ceną a ceną nadrukowaną na gazecie. Pani troszkę pobiegała po sklepie, ale bez problemu zwróciła mi nadpłaconą kwotę. Musiałam jednak zostawić jej paragon zakupu, by mogła przekazać sprawę nieobecnemu akurat kierownikowi sklepu. Zostałam przeproszona przez kasjerkę za zaistniałą sytuację. Obsługę oceniam więc wysoko, mimo, że do sklepu nabiorę pewnie dystansu i skrupulatnie kontrolować będę swoje paragony.