Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Nie otrzymałam w tym miesiącu faktury za telefon z Orange, więc chciałam wyjaśnić tę sytuację. Zadzwoniłam w tym celu do Biura Obsługi Klienta. Po wybraniu odpowiedniego tematu rozmowy czekałam na połączenie z konsultantem. Czas oczekiwania był "umilany" dwoma melodiami, które na przemian były puszczane bardzo głośno. Czekałam więc i słuchałam tych muzyczek przez ok. 3 minuty i gdy już straciłam nadzieję, że z kimś się połączę, w słuchawce odezwał się miły damski głos. Konsultantka przedstawiła się i zapytała w czym może mi pomóc. Opisałam pani sytuację - nie otrzymałam faktury i chciałam się dowiedzieć czy to wina doręczyciela poczty, czy może ktoś włączył mi usługę ekofaktury, bo ostatnio przychodziły do mnie jakieś sms-y, ale ja nic sama nie zlecałam. Konsultantka poprosiła mnie o chwilę cierpliwości i wyłączyła się, na szczęście jednak nie włączyła żadnej melodyjki, miałam więc ciszę w słuchawce dla odmiany. :) Po chwili konsultantka powróciła, podziękowała mi za oczekiwanie i powiedziała, że wyśle ponownie do mnie tę fakturę, bo poprzednia została wysłana, ale musiała gdzieś po drodze zaginąć. Upewniłam się, że nic nie zostało zmienione i nadal będę otrzymywać papierowe faktury i podziękowałam pani za pomoc. Konsultantka pożegnała mnie i życzyła miłego dnia.