Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Sobota przed południem to czas, kiedy bardzo dużo klientów odwiedza sklepy spożywcze. Akurat byłam w okolicy i przypomniałam sobie, że potrzebuję kilku produktów. Weszłam do sklepu i zobaczyłam długie kolejki do kas. Stwierdziłam jednak, że te kolejki powinny się poruszać, bo w Biedronce nie płaci się kartą, więc obsługa zwykle jest szybka. Wzięłam mały koszyk i weszłam na salę sprzedaży. Sklep jest wąski i długi i przez to dosyć ciasny. Wewnątrz było sporo starszych osób, które poruszały się z koszykami i wózkami w sposób powolny. Szukałam ciastek, które już wcześniej tu kupowałam, a dziś nie mogłam znaleźć. Zapytałam więc pracownika,który porządkował puste kartony, czy takie ciastka są jeszcze dostępne. Pracownik wskazał mi je i okazał się, że mają teraz inne opakowanie i nową, wyższą cenę. Zrezygnowałam z tego zakupu i poszłam dalej po kilka innych produktów. Gdy już miałam wszystkie potrzebne rzeczy, skierowałam się do kasy. Były otwarte 4 stanowiska kasowe i do każdego stało po ok. 5 osób w kolejce. Po chwili zostało otwarte jeszcze piąte stanowisko kasowe i kolejka trochę się zmniejszyła. Pracownik obsługujący w kasie, którą wybrałam, pracował szybko i sprawnie. Kasjer proponował reklamówkę każdemu klientowi. Po zapłaceniu otrzymałam paragon od kasjera i zostałam zaproszona ponownie.