Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Zakupowa sobota i perspektywa sobotnich domowych porządków, które jeszcze mnie czekały zaowocowały pomysłem na obiad - ku radości dzieci ....pizza! Wstąpiłyśmy więc z córką do Da Grasso. Dziewczyna przy kasie jakby nieobecna, unikała kontaktu wzrokowego z klientem; obsłużyła mężczyznę przede mną i zniknęła na zapleczu na 2 min. - kiedy stoi przy kasie to dosyć dużo czasu - zastanawiałam się więc czy w ogóle mnie widziała... Doczekałam się na szczęście jej powrotu i zamówiłam pizzę na wynos, pół na pół - dwa smaki w jednej pizzy - żeby pogodzić różne podniebienia domowników. Bez problemu kelnerka przyjęła takie zamówienie. Zapytałam o czas oczekiwania - 15 min. - OK - poczekamy. Usiadłyśmy z córką przy stoliku - niestety jedynym wolnym i posprzątanym, obok nas były bowiem dwa stoliki, które czekały na swoją kolej do posprzątania po klientach. Czekały trochę, bo dziewczyna mimo, że nie miała kolejki przy kasie często znikała na zapleczu. Posprzątała stoliki po około 10 minutach. Niestety nasze oczekiwanie się wydłużało. Nie rozumiem dlaczego nie można powiedzieć klientowi, że musi poczekać pół godziny na swoją pizzę? Ktoś chce - to poczeka, komuś innemu może się śpieszyć i nieprecyzyjna informacja będzie powodowała u niego irytację (szczególnie kiedy widzi, że w restauracji nie ma kolejki do kasy). Pizzę dostałyśmy po 25 minutach. Jeszcze ciepłą dowiozłyśmy do domu. W smaku bardzo dobra. Polecam serdecznie choć radzę zapas czasowy na oczekiwanie.