Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Wczoraj do Gazety Wyborczej dołączono kupon uprawniający do zniżki 33% na zakup jednego produktu w sklepie C&A w dniach 10-11.09. Postanowiłam więc wybrać się do tego sklepu i rozejrzeć się za jakąś jesienną kurtką. W sklepie było mało klientów i tylko 1 pracownica, która porządkowała ubrania na wieszakach i w razie potrzeby podchodziła do kasy. Znalazłam cały dział z kurtkami i wybrałam kilka, z którymi poszłam do przymierzalni. Prawie wszystkie kabiny były wolne i panował tu chłód, w przeciwieństwie do sali sklepowej, gdzie była neutralna temperatura. Po przymierzeniu kurtek zdecydowałam się na zakup jednej z nich, bo dzięki posiadanemu kuponowi cena po zniżce była dla mnie bardzo atrakcyjna. Przeszłam się jeszcze po sklepie i rozejrzałam wśród dostępnych ubrań, ale nic więcej nie zwróciło mojej uwagi. Ubrania na wieszakach były uporządkowane i ułożone kolorystycznie. Skierowałam się do kasy, gdzie czekała już jedna klientka. Po chwili podeszła pracownica i przystąpiła do obsługi. Klientka przede mną również posiadała taki sam kupon zniżkowy, dzięki któremu zakupy były tańsze. Kasjerka przywitała mnie, sprawnie przeprowadziła transakcję, zapakowała kurtkę do dużego worka i pożegnała mnie uprzejmie.