Opinia użytkownika: Paweł_1406
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Rutynowa wizyta w banku - musiałem wpłacić pieniądze na swoje konto. Placówka banku PEKAO SA przy karmelickiej jest bardzo mała - dwie kasy oraz stanowisko obsługi klienta. Działała jedna kasa, w kolejce przede mną stały 3 osoby. Zostały obsłużone bardzo szybko, nawet starszy pan (ponad 60 lat), który zapomniał kodu pin do karty - wydawało się, że będzie problem i postoję dłużej, jednak pani przy kasie wykazała się wyrozumiałością, nie ponaglała, oraz pomogła szukać temu panu kodu wśród dokumentów (miał przy sobie umowę). Sam zostałem obsłużony błyskawicznie, mimo zmęczenia kobiety, która mnie obsługiwała (bardzo zmęczone oczy, w końcu była godzina 17.00). Krótko i zwięźle - załatwiłem to co chciałem bardzo szybko i bez nieprzyjemności.