Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Kakadu
Treść opinii: To jest moja druga część obserwacji obsługi w tym sklepie. Niestety sam moment finalizacji transakcji czyli oczekiwania przy kasie to jednak trwa. Nie zdecydowaliśmy się z synem ostatecznie na ślimaki, ale na promocji był pokarm dla bojownika- który uwielbiają nasze neonki. Pomimo, że mamy jeszcze trochę tej karmy w domu zdecydowaliśmy się kupić z racji dość korzystnej ceny - bo niecałe 11 zł. Skierowaliśmy się do kasy. W strefie kasy był nadmiar drobiazgów i przedmiotów,m ale może to specyfika tego sklepu? Przed nami były tylko dwie osoby! Z dwóch stanowisk kasowych było czynne jedno. Za ladą były aż trzy osoby z personelu nie wiem po co? Czekałam prawie 10 minut aż osoby przede mną pomimo małych zakupów zostaną obsłużone. To niestety standard w tym sklepie taki czas oczekiwania przy kasie. Moze kasa samoobsługowa byłaby rozwiązaniem?