Opinia użytkownika: Aleksandra_1005
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Około godziny 15:00 udałam się z przyjacielem na obiad do Dominium w centrum handlowym Plaza Sosnowiec. Na wejściu powitała nas kelnerka (ubrana w czysty uniform) i zaproponowała nam stolik przy witrynie. Sofy na których mielismy usiąść były już zapadnięte, a ich tapicerka była przetarta ( Eko-skóra). Kelnerka przyniosła nam karty Menu, które były już trochę zniszczone. Po 5 minutach podeszła do nas i zapytała czy może już przyjąć zamówienie. Zamówiliśmy Dużą pizze Wegetariańska na grubym cieście, i poprosiliśmy ja by wymieniła pomidory na szynkę, po usłyszeniu tej wzmianki szeroko się uśmiechnęła. Poinformowałam kelnerkę, że posiadam legitymacje studencka. Obsługa była zorientowana i od razu powiedziała, ze w takim razie mam zniżkę 40% na pizzę, za wyjątkiem napojów. Podczas oczekiwania na pizzę, bardzo drażniły mnie ustawione blisko siebie wszystkie stoliki, tak że uniemożliwiały przeprowadzenie w swobodny sposób rozmowy z przyjacielem. Poza tym buteleczki z olejami stojącymi na stolikach były lekko zakurzone, co zniechęcało do ich użycia. Plusem dla tego lokalu było to, że mogliśmy obserwować pracę kucharza który miał stanowisko pośrodku sali. Kelnerka po 3 minutach przyniosła najpierw napoje, a po chwili sztuće oraz talerze – ale nie rozstawiła ich na stoliku. Po 23 minutach kelnerka przyniosła gorącą pizzę, dobrze pokrojona, tak że nie mieliśmy problemu z oddzieleniem kawałków pizzy, do tego przyniosła sos pomidorowy. Po zjedzeniu, poprosiłam obsługę o rachunek, niestety na rachunek poczekaliśmy 10 minut, gdy kelnerka przyniosła rachunek, uregulowaliśmy należność na miejscu i zostawiliśmy napiwek, za co bardzo nam podziękowała. Zabrała brudne naczynia ze stołu a my w tym czasie opuściliśmy lokal, żegnając się z obsługa.