Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Butyk.pl
Treść opinii: zamówiłam w butyku parę botków dla siebie i buty dla męża. zamiawiałam tam buty już kilka razy i tym razem rozczarowałam się jak nigdy. oczywiście na początku pochwalę bardzo dobry kontakt ze sklepem zarówno telefoniczny i mailowy (pisałam mail z pytaniem i na drugi dzień dostałam kompetentną odpowiedź; przez telefon rozmawiało się przyjemnie z kompetentną osobą o nie zbyt przyjemnej sprawie). pochwalę także czas realizacji zamówienia - natychmiastowy - od czasu wpłynięcia do nich pieniędzy za buciki przelewem. należy też pochwalić dodatkowy rabat za udzielanie komantarzy na temat zakupionego towaru. a teraz konkrety. przesyłka przyszła do mnie bardzo szybko i bez problemowo. buty, które zamówił mój mąż były takie jakie chciał (odpowiedni rozmiar i wygląd i kolor), był z nich bardzo zadowolony. natomiast ja, niestety, dostałam buty rozmiar mniejsze w opakowaniu tych, które zamówiłam, do tego buty miały paskudną wadę na samym przodzie, jakąś zdrapaną plamkę. oczywiście od razu zadzwoniłam do sklepu by o tym poinformować. Pani tłumaczyła się, że to wina producenta, że w tym opakowaniu były złe rozmiarowo buty, o wadzie raczej nic nie powiedziała. trochę mnie takie wytłumaczenie nie uspokoiło, bo przecież powinno się sprawdzać co się komu wysyła (producent mógłby tam włożyć cokolwiek), i oczywiście najważniejsze, że na stronie przy opisie butów nie było wzmianki o tym, że mają wadę (zdrapana plamka na przodzie), to nie w porządku w stosunku do kilenta, i nie podoba mi się jeszcze to, że musiałam odesłać te buty na własny koszt (wiem, że tojest w regulaminie sklepu) ale to nie nie była moja wina (!!!), zamówiłam sobie odpowiedni rozmiar a to przez pomyłkę sklepu/producenta dostałam złe buty. teraz czekam na zwrot pieniędzy za buty. mam nadzieję jak najszybszy i bezproblemowy ;)