Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TAKKO Fashion
Treść opinii: Sklep Takko nie jest moim zdaniem przygotowany na obsługę dużej ilości ludzi w okresie promocji. Jako że kiedyś wypełniłam przy okazji zakupów w Takko kartę VIP, otrzymuję teraz pocztą tradycyjną oraz elektroniczną kupony zniżkowe, które mogę użyć przy zakupie wybranych artykułów (za wyjątkiem tych z katalogu Takko). Tak też było ostatnio i dnia 22 września wybrałam się do sklepu Takko w Galerii Gwarnej w Legnicy z kuponami ważnymi w dniach 22-25 września. Osób w sklepie było więcej niż zazwyczaj, przy kasie tworzyła się kolejka. Wybrałam kilka zestawów biżuterii i udałam się do kasy. Obsługa jednego z klientów trwała jakieś 10-15 minut (z powodu jakichś nieścisłości z metkami), przy kasie była tylko jedna kasjerka. Jej ruchy były powolne i niespieszne pomimo rosnącej kolejki liczącej min. 10 osób. Może to i dobrze, że nie spieszyła się szczególnie - nie popełniła dzięki temu błędów przy "procedurze wymiany odzieży" (jak to określiła) wynikającej z nieprawidłowości z metkami. Kolejnych klientów obsługiwała w podobnym tempie i nie wymagam, aby pracownica się spieszyła, tylko uważam, że powinny być dostępne co najmniej 2 kasy. Kierownictwo powinno się orientować, że w okresie promocji ruch w sklepie jest zwiększony. W zwykły dzień przy kasie stoją często po 3 pracownice, które nie mają żadnych zajęć do wykonania, a w czasie promocji tylko jedna zajmowała się obsługą klientów, pozostałe były gdzie indziej na terenie sklepu. Więcej stanowisk kasowych i więcej osób na zmianie w dniach kiedy trwają promocje rozwiązałoby według mnie problem. Tymczasem klienci w kolejce byli zniecierpliwieni, wzdychali, a jedna z klientek mówiła, że jakaś pani zrezygnowała ze stania w kolejce, bo miała już dość i wyszła.