Opinia użytkownika: Gosia_21
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Niewątpliwie największym plusem Bemowskiego hipermarketu Carrefour jest jego dogodna lokalizacja - w pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe oraz niewielkie lotnisko:) Organizacja sygnalizacji świetlnej została sprytnie przemyślana - tak aby wracający z zakupów osobnik zdążył się solidnie namyśleć czekając 10 min na skrzyżowaniu jakim środkiem lokomocji wróci do domu. Sam hipermarket posiada dwa piętra i szereg kas, których funkcjonalność nie naraża klientów na stanie w zbyt długiej kolejce. Robiąc regularne zakupy można nauczyć się jakiego rodzaju stanowiska znajduję się na parterze, a jakie na piętrze. W hali znajdują się oznakowania dużych działów, np. mięsa/wędliny,multimedia trochę jednak brakuje detalicznych oznaczeń asortymentu (mąki, kasze) na początku alejek. Zwłaszcza ze względu na to, że w ciągu ostatniego roku hipermarket sukcesywnie powiększa swój asortyment. Lepsza organizacja w kwestii oznaczeń na pewno uchroniła by stałych klientów przed dezorientacją. Czasem na stanowisku warzywnym na tabliczkach podawana jest cena w przeliczeniu na kilogram, jednak przy podejściu do wagi okazuje się, że produktu tam nie ma i od innego klienta uzyskujemy informację, że na tabliczce jest błąd bo produkt jest sprzedawany na sztuki, kasjer jedynie potwierdza informację. Ciekawą sprawą są również same wagi samoobsługowe - ich użycie jest proste dzięki dużym podpisanym rysunkom a i dawna kolejka zawijająca się przez pół działu pięknie zniknęła. Działy są podstawowo zaopatrzone jeśli mowa o wyborze asortymentu. Niestety przy stanowisku wędlin panie które ważą towar czasem potrafią odłożyć zbędny plasterek szynki na metalowy blat, który nie zachwyca czystością, a następnie po wydaniu klientowi produktu przekładają ten plasterek z powrotem na półkę. Człowieka trochę niesmak bierze bo higiena i czystość to podstawa, zwłaszcza przy stoiskach z mięsem. Dział ogrodniczy czasem świeci brakiem nalepek z kodami kreskowymi nie tylko na produktach, ale i na półkach. Byłam świadkiem kiedy niemożliwa była sprzedaż produktu ponieważ nie zawierał on kodu, a co gorsze nie było żadnej etykietki na półce gdzie stał - klientka nie wyglądała na zachęconą do kolejnych zakupów. Na piętrze znajdują się produkty nieżywnościowe, na środku hali rozstawiane są duże kosze z produktami objętymi promocją. Ich ustawienie oceniam technicznie jako słabe, ponieważ gdy przy koszu zgromadzi się więcej niż 5 osób to niemożliwe jest przejście, a co dopiero przejechanie z wózkiem do innej alejki. Obsługa przy kasie jest przyjemna i sprawna, nie ma problemu z płatnością kartą płatniczą niezależnie od kwoty.