Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Getin Bank w Chełmie przy ul.Popiełuszki odwiedzam tylko wówczas , gdy jestem do tego zmuszona.Przerażają mnie potworne kolejki i brak prywatności .I tym razem nic się nie zmieniło. Weszłam do banku o godz. 11.20.W kolejce do doradcy czekałam do godziny 11.55. Bezpośrednią obsługą klienta zajmują się trzy panie , czwarta obsługuje kredyty. Jedna z pracownic przyjmowała interesanta przez 35 minut , drugiej zajęło to 25 minut. Otwarte stanowiska obsługi i małe pomieszczenie powodują , że osoby czekające w kolejce ,czy tego chcą , czy nie chcą,słyszą rozmowy doradców z klientami.I tak dowiedziałam się , że jedna ze starszych pań zamyka konto , do którego kogoś upoważniła, gdyż bez jej zgody pobiera z niego pieniądze, że jeden z panów ma lokaty na 20 i 40 tysięcy, że jedna z kobiet uzyskała działkę pod budowę domu w ramach spadku.Było to totalnie żenujące. Gdy wchodziłam do banku,przy stanowiskach doradców znajdowało się 5 osób,w trakcie mojego pobytu do lokalu weszło jeszcze 7.Petenci nie mieli miejsc siedzących , gdyż przewidziano dla nich tylko 4 fotele,w związku z tym tłoczyli się w drzwiach lub na korytarzu przed wejściem do siedziby banku. Wprawdzie pracownice banku są kompetentne i sympatyczne, lecz wrażenie to psują warunki lokalowe.Wydaje mi się , że bank uważa, że klienci są dla niego , a nie odwrotnie.Oszczędzanie na kosztach lokalu odbija się na jakości obsługi klienta. Lokal schludny , jasno oświetlony,klimatyzowany lecz malutki.