Opinia użytkownika: Anna_3470
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Z racji bycia klientem Banku Zachodniego WBK S.A., często odwiedzam stronę internetową instytucji lub korzystam z elektronicznego dostępu do konta. W ciągu kilku lat współpracy z Bankiem wyrobiłam sobie o nim bardzo pozytywną opinię. Wielokrotnie zwracałam się do serwisu z różnymi pytaniami. Obsługa reagowała najpóźniej następnego dnia, a wszelkie sprawy załatwiane były w trakcie jednego kontaktu. Elektroniczna obsługa konta przebiega bez zarzutu. Zastosowane mechanizmy uwierzytelniające oraz informacje o poczynionych transakcjach dają poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Ponadto bezpośredni kontakt z pracownikami Banku w placówkach jest bardzo dobry - obsługa jest życzliwa, cierpliwa i chętna do udzielenia pomocy. Wszyscy pracownicy, z którymi miałam kontakt byli schludnie ubrani. Co jakiś czas otrzymuję oferty promocyjne - zazwyczaj bardziej korzystne od propozycji innych banków. Zarówno wygląd strony internetowej, wygląd konta elektronicznego i placówek jest nienaganny i przejrzysty. Polecam serdecznie!