Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdula

Dotycząca firmy: Hygea

Treść opinii: Rano, w pośpiechu, tuż przed wyjazdem do pracy musiałam kupić lekarstwa na przeziębienie. Weszłam szybko do apteki, która jest blisko mojego miejsca zamieszkania, miałam mało czasu, więc bałam się kolejek. Na szczęście były czynne dwie kasy i obsługa przebiegała sprawnie. Podeszłam do pierwszej kasy i poprosiłam o tabletki "Ibuprom Zatoki" w małym opakowaniu, farmaceutka poszła szukać leku, po powrocie niestety powiedziała, że dostępne są tylko większe opakowania. Zdesperowana kupiłam większe opakowanie i poprosiłam jeszcze o 1 listek Rutinoscorbin. Po czym zapłaciłam, niestety farmaceutka miała mało drobnych w kasie, więc musiałam wyszukać całą sumę w bilonie, na szczęście miałam przy sobie wystarczająco drobnych. Na koniec mojej wizyty, gdy podałam kartę stałego klienta, poproszono mnie o podanie adresu, zdziwiona zapytałam dlaczego (mając na uwadze, że podawałam swój adres już w innej aptece tej sieci). Farmaceutka odpowiedziała, że każda z aptek ma osobną bazę danych. Niestety ta procedura przedłużyła moją wizytę w tej aptece.