Opinia użytkownika: Patrycja_159
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Otoczenie sklepu było czyste. Wewnątrz sklepu również panował porządek. Podłoga była czysta, ubrania na pólkach były ładnie poukładane, oraz porozwieszane na wieszakach. Na każdej rzeczy widoczna była cenówka oraz rozmiar. Wzięłam kilka ubrań i poszłam do przymierzalni. Zaczęłam przymierzać, jednak wszystko okazało się za duże. Podeszłam do pracownika, który był na sklepie i zapytałam się czy są dostępne te ubrania w rozmiarze xs, pracowni ten poszedł odszukać tego rozmiaru. Po chwili przyniósł mi jedną bluzkę w tym rozmiarze, niestety drugiej nie było. Następnie podszełd do mnie i zapytał się czy bluzka pasuje na mnie. Odpowiedziałam że tak i podziękowałam za pomoc. Następnie podeszłam do kasy, gdzie zostałam od razu obsłużona, ponieważ nikogo przede mną nie było. Pracownik zeskanował bluzką, następnie zapakował ją do reklamówki i powiedział ile jest do zapłaty. Wydał mi resztę do ręki.