Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: W dniu dzisiejszym dostałam mailowo decyzję z sprawie zgłoszonej przeze mnie reklamacji. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, czyli nastąpi całkowity zwrot pieniędzy za uszkodzoną w trakcie transportu lodówkę oraz zwrotowi również ulegnie koszt dostarczenia lodówki, czyli 109 zł bo tyle kosztował mnie netto transport DHLem. Muszę przyznać, że reklamacja została rozpatrzona dość szybko i sprawnie. Kontakt z firmą kurierską był dobry. Po złożeniu reklamacji otrzymałam kilka maili z prośbą o wyjaśnienia, gdyż wszystko nie było jasne. Oczywiście na wszystkie odpowiadałam. Dziś mailowo otrzymałam decyzje wraz z informacją, że oryginały dokumentów zostały również wysłane pocztą. Zostałam również poinformowana, że uszkodzona lodówka zostanie odebrana przez firmę ubezpieczeniową. Podałam więc termin i godz. w których może zostać odebrana. Czekam więc na zwrot pieniędzy na konto oraz na osobę, która zabierze uszkodzoną lodówkę, mam nadzieję, że wszystko już potoczy się zgodnie z planem. Zamierzam teraz zakupić nową lodówkę i raz jeszcze przesłać ją do odbiorcy... jeszcze nie podjęłam decyzji czy będzie to znów DHL, zobaczymy.