Opinia użytkownika: MagBe
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Sklep H&M we Wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim odwiedzam dość często. Tym razem byłam w południe dlatego nie było dużo klientów. Sklep wyglądał schludnie, ubrania były poukładane lub powieszone na wieszakach. Niestety nie było jakiegokolwiek zainteresowania klientem ze strony obsługi. Być może taka właśnie jest polityka firmy, stawiająca na czystość otoczenia jednak pomijająca dobra klienta. Wybrałam ubrania i skierowałam się do przymierzalni. Weszłam bez problemu, nie było kolejki ani pracownika. Przymierzalne są obszerne, można swobodnie się poruszać. Posiadają wieszaki oraz półeczkę, na której można odłożyć ubrania lub usiąść. Po wyjściu z przymierzalni chciałam odwiesić ubrania, których nie zmierzałam kupić, niestety wszystkie wieszaki były zajęte, a niektóre ubrania leżały na ziemi. Odzież musiałam odłożyć na ladę. Skierowałam się do kasy, nie było kolejki. Kasjerka przywitała mnie słowami „dzień dobry”, skasowała towar i podziękowała. Ogólna atmosfera w sklepie nie zachwyciła, a co do czystości też mogłoby być lepiej.