Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Dziejsza wizyta w punkcie obsługi klienata miała na celu przedłużenie umowy na świadczenie uługi dostarczenia internetu. Podpisanie aneksu do umowy trwało niespełna 10 minut. Wchodząc do punktu przeraził mnie nieco widok wielu osób siedzących przy biurkach obsługi. Pobrałem numerek i już miałem zamiar usiąść i zakekać gdy nagle rozległ się dźwięk dzwonka i nad jednym ze stanowisk wyświetlił się mój numerek. Podszedłem więc do pani i poinformowałem ją o swych zamiarach. Pani poprosiła mnie o dane osobowe, szybko wypełniła aneks i dała mi go do przeczytania i podpisania. Po podpisaniu aneksu zostałem pożegnany po czym wyszedłem z punktu i odjechałem. Jedyne co niezbyt mi się podobało to zbyt głośny telewizor który w tle prezentował program muzyczny z oferty programowej.