Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Witam! Jestem administratorem telefonu komórkowego i opiekunem 90-letniej mojej Teściowej, ostatnio został sporządzony przez operatora aneks do umowy abonenckiej i od tego się zaczęło. Po wprowadzeniu zmian przez PTC operatora sieci, pojawiły się nowe zupełnie nie zamawiane funkcje. Było "granie na czekanie" internet mobilny, cała masa propozycji konkursowych oraz sms-ów z "atrakcjami". Zaznaczam, kobieta 90-letnia nie potrafi wielu funkcji telefonu wykorzystać, posiada aparat EMPORIA o bardzo prostej konstrukcji i łatwej obsłudze. Napewno nie obsługuje internetu, tym bardziej, że mieszka w strefie zasięgu internetu bezpłatnego na Powiślu w Warszawie. Moją krytyczną ocenę zamieszczam po odebraniu sms-a od jasnowidza, dnia 17 września o 12:02. PTC T-Mobile posiada moje pisemne zastrzeżenie o zablokowaniu przychodzących sms-ów na numer telefonu Haliny K., Teściowej. Na moją reklamację w powyższej sprawie T-Mobile ze spokojem informuje o miejscu i telefonie nadawcy tym razem TELE-AUDIO, gdzie mam blokować informacje przychodzące. Dodaję przy tym, że część sms-ów wysyłanych do abonentów jest płatna przez odbiorcę. Jestem bardzo zdziwiony beztroską jednego z największych operatorów komórek w kraju, życzę abonentom aby nigdy nie musieli ponosić kosztów przez nieuważnie odczytane wiadomości. Moim idealnym rozwiązaniem jest codziene śledzenie wielkości obciążenia rachunków abonenta i muszę to robić, z czystej oszczędności, zapobiegając wprowadzania nowości do abonamentu, bez uzgadniania z posiadaczem telefonu. Z pozdrowieniem Grzegorz T.