Opinia użytkownika: Patrycja_159
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Najbliższe otoczenie sklepu było czyste, nigdzie nie zauważyłam żadnych zbędnych zanieczyszzceń. Podobnie było na sali sprzedaży. Podłoga była umyta, towar na pólkach ładnie poukłanany, z łatwością można było dostrzec cenówki każdego produktu. Był swobodny dostęp do wszystkich produktów w sklepie. NIestety nie wsystkie owoce wyglądały na świeże, banany zaczęły robić się czarne i nektarynki były zbyt "miękkie", musiałam przebrać dwa opakowania żeby wybrać w miare świeże owoce. Zapytałam się pracownika który była na sali sprzedaży gdzie znajdę cukier puder, pracownik ten od razu zaprowadził mnie do półki gdzie znajdował się ten produkt oraz zapytał się czy może mi w czymś jeszce pomóc. Podeszłam do kasy i zauważyłam że w lodówce są jeszcze lody na patyku, big milki konkretnie, lecz gdy chciałam wziąść te lody okazało się że musiały one być rozmrożone i zamrożone z prowotem. Były one powiginane i nie miały naturalnego kształtu. Były otwarte trzy kasy, podeszłam do jednej z nich, stałam w kolejce jako trzecia. Czekałam okoła 3 minut na swoja kolej. Pani przy kasie przywitała mnie słowami dzień dobry, zapytała czy podać reklamówkę, następnie zeskanowała towar z taśmy oraz wydała mi resztę do ręki.