Opinia użytkownika: RoseLynn
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: W dniu wczorajszym udałam się na małe zakupy do Reala mieszczącego się w Centrum Handlowym Galaxy. Ponieważ jest to sklep najbliżej mojego domu, często go odwiedzam. Lubię tam chodzić również dlatego, że Real rozłożony jest na dużej powierzchni, w związku z czym towar jest dobrze widoczny i łatwo jest przemieszczac się między regałami. Kupiłam dosłownie kilka dorbiazgów. Zakupy przebiegły sprawnie, bez najmniejszych komplikacji. Real jak zwykle czysty, zadbany, towary ładnie wyeksponowane, panie hostessy przemiłe. Komplikacje zaczęły się przy kasie, przy której byłam drugą osobą (wydawało mi się, ze kasowanie towarów przebiegnie szybko…). Pani kasjerka zajęta była rozmową z parą stojąca przede mną (wyglądali na znajomych, ponieważ mówili do siebie na ‘Ty’) i zupełnie nei zwracała uwagi na tworząca się coraz dłuższa kolejkę. Gdy Pan stojący przede mną zwrócił grzecznie uwagę pani kasjerce, że mogłaby się pośpieszyć, ponieważ inni klienci czekają, ta odparła beztrosko i z uśmiechem ‘Inni to se mogą do samoobsługowej iść‼’. W pierwszej chwili wydawało mi się, że się przesłyszałam. Szybko jednak do mnie dotarło, że ta Pani naprawdę powiedziała to, co wszyscy w kolejce słyszeli. Po skasowaniu moich zakupów (nie poszłam do samoobsługowej kasy), zdecydowałam zwrócić uwagę na zachowanie Pani kasjerki kierownictwu Reala. Pani kierownik wysłuchała mojej relacji, przeprosiła (co mnie urzekło, ponieważ zachowała się bardzo ładnie) i poszłyśmy skonfrontować moją relację z Panią kasjerką. Pani kasjerka wcale nie wypierała się, że tak powiedziała. Co więcej oświadczyła ‘klienci nie muszą wszystkiego kablować’. W tej chwili uśmiecham się na wspomnienie wczorajszego zdarzenia. Pani kasjerka szczera do bólu na pewno jeszcze niejednego klienta zaskoczy swoimi poglądami.