Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Long Play
Treść opinii: Wybrałam się z koleżanką na babskie pogaduchy i nasz wybór padł na lokal Long Play. Gdy weszłyśmy do lokalu zostałyśmy powitane przez pracownicę stojącą za barem. Gdy zajęłyśmy miejsca przy stoliku po upływie około 3 minut podeszła do nas kelnerka i przyjęła nasze zamówienie. Zamówiłyśmy jedynie piwo z sokiem imbirowym, więc nasze zamówienie dotarło do nas bardzo szybko. Kelnerka była sympatyczna i naprawdę bardzo sprawna. Jednak gdy chciałyśmy zamówić kolejne piwo przez dłuższy czas nikt do nas nie podchodził. Musiałam więc sama pójść do baru i złożyć zamówienie. Podobnie było z płaceniem rachunku. Zazwyczaj kelnerka pytała mnie czy podać coś jeszcze, a jeśli nic nie chciałam prosiłam o rachunek. Tym razem nikt się nie pojawiał, więc wychodząc z lokalu podeszłyśmy do baru i tam zapłaciłyśmy. Moim zdaniem lokal powinien mieć jasno określone czy płaci się przy stoliku, czy przy barze. Czy zamówienie składa się kelnerowi czy barmance. Bez trzymania się tych zasad klient czuje się nieco zagubiony.