Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Waza
Treść opinii: Zadowolona po dwóch udanych wizytach w sklepach doszłam do wniosku, że dzisiejszy dzień jest dobrym dniem na zrobienie zakupów i aby mieć lepszy nastrój i aby łatwiej wędrowało mi się po sklepach postanowiłam odnieść zakupione rzeczy do samochodu i wrócić do galerii. Jak wymyśliłam tak też uczyniłam. Trzecie podejście dzisiejszego dnia dotyczyło sklepu Waza w CH Turzyn. Niestety moja wizyta w tym sklepei nie trwała zbyt długo tak samo jak mój entuzjazm zakupowy tuż po wejściu do tego sklepu błyskawicznie zniknął. Już wchodząc do sklepu zauważylam że jest w nim tak ogromna ilość towaru, że poruszanie się między regałami bez uszkodzenia czegokolwiek jest nie lada sztuką. Chodząc między tak ciasno poustawianymi szklanymi naczyniami miałam wrażenie, że nie jestem w stanie absolutnie skupić się na tym co oglądam i ocenić czy dane naczynie mi się podoba czy nie ponieważ jedynym elementem, który absorbował 100% mojej uwagi była troska o to aby nie strącić jakiegoś elementu wystroju sklepu. Dodatkowo bardzo negatywnie do dalszego przebywania w tym miejscu nastroił mnie widok grubej warstwy kurzy na poszczególnych produktach. Jako pedantyczna maniaczka od razu zaczęłam rozglądać się wokól po całym sklepiem celem oceny stanu czystości w pozostałych miejscach i niestety pogarszało to tylko moje coraz mniej pozytywne wrażenie. Podłoga była brudna a przy stanowisku kasowym siedziały dwie panie jedzące śniadanie. Kobiety były tak bardzo pochłonięte rozmową i konsumowaniem śniadania, iż nawet nie dostrzegły mojej obecności i pomimo, że mój pobyt w tym miejscu trwał już kilka minut nie zainteresowały się moją osobą. Rozczarowana negatywnymi odczuciami jakie wywołała moja wizyta w tym miejscu wyszłam ze sklepu szybkim stanowczym krokiem.