Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Korzystając z dnia wolnego w pracy postanowiłam wybrać się do CH Ster na zakupy w poszukiwaniu kilku rzeczy. Ponieważ zaparkowałam przy drugim wejściu do galerii swoje polowanie zaczęłam od RTV euro AGD. W najbliższą sobotę wybieram się na urodziny siostry i wraz z najbliższymi złożyliśmy się na wspólny prezent jakim ma być ciśnieniowy express do kawy. Biorąc pod uwagę fakt, że absolutnie się na tego typu sprzęcie nie znam udałam się do dużego sklepu ze urządzeniami AGD licząc na kompetentną obsługę. Wchodząc do sklepu dostrzegłam, że panuje w nim absolutny porządek. Podłoga wyglądała jakby była niedawno umyta, towary na półkach leżały poukładane prawie jak od linijki i nie zauważyłam nigdzie zakurzonego sprzętu. Nawet szklane gabloty były w nienagannym stanie. Jako, że mam swego rodzaju obsesję na punkcie czystości w miejscach w których zamierzam cokolwiek kupić to wyjątkowy porządek w sklepie wzmocnił moje pozytywne nastawienie do zakupów w tym miejscu. Przeszłam się po sklepie rozglądając się dookoła w poszukiwaniu regałów z ekspresami. Obejrzałam żelazka, wagi łazienkowe, szczoteczki do zębów i w końcu znalazłam ekspresy. Dostępność różnych modeli tego urządzenia był bardzo duży co wbrew pozorom mocno utrudniło mi wybór jednego z nich. Po około dwóch minutach mojego kontemplowania przy regale z ekspresami podeszła do mnie ubrana w firmowy strój Pani z obsługi z ofertą pomocy. Pani była bardzo miła i wyraźnie zależało jej na tym aby wyszła ze sklepu po pierwsze zadowolona a po drugie z zakupami. Zadałam jej kilka pytań i okazało się, że dzięki jej odpowiedziom wiedziałam ostatecznie, który ekspress powinnam wybrać. Pozostała mi zaledwie kwestia wyboru koloru czyli czysta przyjemność. Sprzedawczyni zaproponowała zakup specjalnej kawy do ekspresu i podpowiedziała mi, która kawa cieszy się największym powodzeniem wśród Klientów. Przy stanowisku kasowym nie było kolejki co wydawało się być bardzo naturalne biorąc pod uwagę fakt, iż byłam niemalże jedynym Klientem w sklepie. Sprzedawczyni sprawdziła jeszcze w mojej obecności czy w kartonie znajdują się wszystkie elementy ekspresu i wytłumaczyła mi zasadę działania i obsługi karty gwarancyjnej. Pożegnała mnie zapraszając ponownie.