Opinia użytkownika: quality
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Trzeba mieć naprawdę zdrowe nerwy załatwiając coś z Telekomunikacją Polską. Firma ta dostarcza nam internet. Chcieliśmy zwiększyć prędkość i podpisaliśmy aneks. Niestety zasoby Telekomunikacji nie pozwalały obsłużyć wybraną przez nas prędkość (internet ciągle się wieszał i rozłączał), zatem złożyliśmy reklamację. Pracownicy TP sprawdzili przesyłowość, dowiedzieliśmy się że musimy podpisać kolejny aneks, który wróci starą prędkość. Okazało się że fachowcy TP zmienili jakieś ustawienia i ta wyższa prędkość działała już bez zarzutu. Na infolinii zostaliśmy powiadomieni, żeby zatem nie podpisywać wysłanego do nas aneksu. Wszystko działało ok. Po dwóch miesiącach bez żadnego sygnału ze strony TP prędkość nagle została zmniejszona. Z infolinią TP trudno było się dogadać, zatem trzeba mieść naprawdę zdrowe nerwy, żeby coś z TP załatwić.