Opinia użytkownika: Aleksandra_986
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Do sklepu weszłam bez konkretnego celu. Wystawa przyciągnęła moja uwagę. Była ciekawie przygotowana i dobrze oświetlona. w sklepie panował porządek. Na półce znalazłam but, który bardzo mi się spodobał i był to mój numer. Niestety nie mogłam nigdzie znaleźć pudełka z drugim. Poprosiłam o pomoc panią z działu. Bardzo chętnie mnie wysłuchała, poprosiła o chwilę czasu i odeszła. Również sama miała problem ze znalezieniem buta, jednak w końcu go przyniosła. Po przymierzeniu zdecydowałam jeszcze się wstrzymać z kupnem. Odłożyłam karton na półkę tak żebym łatwo go znalazła jak wrócę. Po wizycie w paru innych sklepach wróciłam po buty. Nie było ich już na półce, na której je zostawiłam. Po dłuższym szukaniu znalazłam je zupełnie gdzie indziej. (Ten fason miał po prostu trzy różne miejsca wystawy a co za tym idzie trzy różne miejsca gdzie można szukać numeru.) Przy kasie stała ta sama pani co wyszukiwała mi but. Miło i z uśmiechem przywitała mnie, skasowała produkt, zaproponowała pastę do ochrony buta. Zapytana o zapiętki do butów udzieliła wyczerpującej odpowiedzi, zaproponowała trzy produkty do wyboru. Zdecydowałam się na kupno jednego. Kończąc kasowanie paragon wrzuciła do worka. Zapytana o gwarancję również udzieliła odpowiedzi. Na końcu pożegnała się i życzyła miłego dnia.